PYSKOLANDIA PLAC ZABAW
Oznaczenie sprawy:SP5/08/2020
ZAPYTANIE O CENĘ
Nazwa nadana zapytaniu przez zamawiającego: Zakup i instalacja urządzeń placu zabaw w ramach projektu: „Pyskolandia - wzrost dostępności do edukacji przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców Pyskowic”
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Pyskowicach
- Szkolna 2
44-120 Pyskowice
telefon/fax: 32 233 32 48
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa Zamawiającego: www.sp5pyskowice.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 8.00 – 15.00
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i instalacja urządzeń placu zabaw. Zamówienie realizowane jest przez Zamawiającego w ramach projektu: Pyskolandia - wzrost dostępności do edukacji przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców Pyskowic realizowanego w ramach osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.3. Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – konkurs.
- Zamówienie nie zostało podzielone na części i stanowi jedną całość.
- Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy stanowi załącznik - Formularz cenowy – Załącznik 1 do niniejszego zapytania o cenę.
- Zamawiający informuje, że zamawiane urządzenia muszą być uniwersalne, co oznacza, że mogą być wykorzystywane przez wszystkie dzieci przedszkolne i pracowników, w tym w szczególności przez osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wymagania określone w zapytaniu oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
- Dostarczony sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
- Wykonawca zostanie pisemnie bądź mailowo poinformowany o wyborze jego oferty.
- Konkurs ofert może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- Wymagany maksymalny termin dostarczenia zamówienia: 14 dni, licząc od dnia poinformowania dostawcy o wyborze jego oferty.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę według wzoru Formularza cenowego – Załącznik nr 1. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia. Wraz z Formularzem cenowym należy przesłać Załącznik nr 2.
- Oferta musi być napisana w języku polskim.
- Cena oferty musi być określona w PLN, podana w Formularzu cenowym jako cena brutto (cyfrowo i słownie). W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła i inne zobowiązania wynikające ze stosownych ustaw, koszty transportu do miejsca dostawy, czyli do siedziby Zamawiającego.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę
- Oferty należy przesłać za pomocą korespondencji elektronicznej (mailem) lub przesłać pocztą/posłańcem lub dostarczyć osobiście do siedziby zamawiającego.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Oferty należy składać do dnia 15 czerwca 2020 r. do godz. 13.00.
- Dla ofert przesyłanych pocztą/posłańcem liczy się data i godzina dostarczenia do siedziby zamawiającego.
3.W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę.
- Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15 czerwca 2020 r. o godz. 13:30
Miejsce otwarcia ofert:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Pyskowicach
- Szkolna 2
44-120 Pyskowice
(sekretariat szkoły)
- Osoba do kontaktów ze strony Zamawiającego – Jacek Klimala, telefon/fax: 32 233 32 48 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY.
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny, co oznacza, że zostanie wybrana oferta z najniższą ceną.
- WYKLUCZENIA
Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Weryfikacja na podstawie informacji zawartych w Załączniku Nr 2 - oświadczenie o braku powiązań.
- ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA
- ZAŁĄCZNIK NR 1 - formularz cenowy
- ZAŁĄCZNIK NR 2 – oświadczenie o braku powiązań kapitałowych
Pyskowice, 03.06.2020 r.
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 w Pyskowicach
Jacek Klimala
PROTOKÓŁ Z PRAC KOMISJI - DOMOFON - PYSKOLANDIA
PROTOKÓŁ Z PRAC KOMISJI - POŚCIEL - PYSKOLANDIA
PROTOKÓŁ Z PRAC KOMISJI - NAGŁOŚNIENIE - PYSKOLANDIA
PROTOKÓŁ Z PRAC KOMISJI - TALERZE - PYSKOLANDIA
PROTOKÓŁ Z PRAC KOMISJI - TIK - PYSKOLANDIA
PROTOKÓŁ Z PRAC KOMISJI - POMOCE DYDAKTYCZNE - PYSKOLANDIA
PROTOKÓŁ Z PRAC KOMISJI - MEBLE - PYSKOLANDIA
PYSKOLANDIA POMOCE DYDAKTYCZNE
Oznaczenie sprawy:SP5/02/2020
ZAPYTANIE O CENĘ
Nazwa nadana zapytaniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych do edukacji przedszkolnej w ramach projektu: „Pyskolandia - wzrost dostępności do edukacji przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców Pyskowic”
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Pyskowicach
ul. Szkolna 2
44-120 Pyskowice
telefon/fax: 32 233 32 48
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa Zamawiającego: www.sp5pyskowice.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 8.00 – 15.00
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych do edukacji przedszkolnej. Zamówienie
- Zamówienie nie zostało podzielone na części i stanowi jedną całość.
- Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy stanowi załącznik - Formularz cenowy – Załącznik 1 do niniejszego zapytania o cenę. Jeżeli w szczegółowym wykazie wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów lub podano nazwę własną produktu, Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry.
- Zamawiający informuje, że zamawiane pomoce muszą być uniwersalne, co oznacza, że mogą być wykorzystywane przez wszystkie dzieci przedszkolne i pracowników, w tym w szczególności przez osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wymagania określone w zapytaniu oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane pomoce będą posiadały parametry nie gorsze (posiadające co najmniej takie same parametry techniczne, zespół funkcji użytkowych czy zakres tematyczny i merytoryczny) niż te, które przedstawiono w tabelarycznym zestawieniu – Załączniku 1 dołączonym do zapytania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego pomoce spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne (np. szczegółowe opisy, katalogi, zdjęcia - bezzwrotne) wykazujące ich parametry. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie pomoce są równoważne w stosunku do przedstawionych w zestawieniu. Wykaz pozycji równoważnych Wykonawca przedkłada z wykorzystaniemZałącznika Nr 3.
- Dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
- Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
- Wykonawca zostanie pisemnie bądź mailowo poinformowany o wyborze jego oferty.
- Konkurs ofert może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- Wymagany maksymalny termin dostarczenia zamówienia: 25 dni, licząc od dnia poinformowania dostawcy o wyborze jego oferty.
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę według wzoru Formularza cenowego – Załącznik nr 1. Wraz z Formularzem cenowym należy przesłać Załącznik nr 2.
- Oferta musi być napisana w języku polskim.
- Cena oferty musi być określona w PLN, podana w Formularzu cenowym jako cena brutto (cyfrowo i słownie). W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła i inne zobowiązania wynikające ze stosownych ustaw, koszty transportu do miejsca dostawy, czyli do siedziby Zamawiającego.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę
- Oferty należy przesłać za pomocą korespondencji elektronicznej (mailem) lub przesłać pocztą/posłańcem lub dostarczyć osobiście do siedziby zamawiającego.
- Jeżeli Wykonawca składa ofertę, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
5. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 07 lutego 2020 r. do godz. 12.00.
2. Dla ofert przesyłanych pocztą/posłańcem liczy się data i godzina dostarczenia do siedziby zamawiającego.
3.W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę.
4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 07 lutego 2020 r. o godz. 12:30
Miejsce otwarcia ofert:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Pyskowicach
ul. Szkolna 2
44-120 Pyskowice
(sekretariat szkoły)
5. Osoba do kontaktów ze strony Zamawiającego – Jacek Klimala, telefon/fax: 32 233 32 48 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
6. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny, co oznacza, ze zostanie wybrana oferta z najniższą ceną.
7. WYKLUCZENIA
Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Weryfikacja na podstawie informacji zawartych w Załączniku Nr 2 - oświadczenie o braku powiązań.
8. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA
- ZAŁĄCZNIK NR 1 - formularz cenowy
- ZAŁĄCZNIK NR 2 – oświadczenie o braku powiązań kapitałowych
- ZAŁĄCZNIK NR 3 - oferta równoważna
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 w Pyskowicach
Jacek Klimala
Dokumenty:
PYSKOLANDIA MEBLE
Oznaczenie sprawy:SP5/01/2020
ZAPYTANIE O CENĘ
Nazwa nadana zapytaniu przez zamawiającego: Zakup mebli i wyposażenia w ramach projektu: „Pyskolandia - wzrost dostępności do edukacji przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców Pyskowic”
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Pyskowicach
ul. Szkolna 2
44-120 Pyskowice
telefon/fax: 32 233 32 48
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa Zamawiającego: www.sp5pyskowice.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 8.00 – 15.00
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli i wyposażenia przeznaczonego do przedszkola. Zamówienie
- Zamówienie nie zostało podzielone na części i stanowi jedna całość.
- Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy mebli i wyposażenia stanowi załącznik - Formularz cenowy – Załącznik 1 do niniejszego zapytania o cenę. Jeżeli w szczegółowym wykazie wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów lub podano nazwę własną produktu, Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry.
- Zamawiający informuje, że zamawiane meble i wyposażenie muszą być uniwersalne, co oznacza, że mogą być wykorzystywane przez wszystkie dzieci przedszkolne i pracowników, w tym w szczególności przez osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wymagania określone w zapytaniu oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane meble będą posiadały parametry nie gorsze (posiadające co najmniej takie same parametry techniczne, zespół funkcji użytkowych czy zakres tematyczny i merytoryczny) niż te, które przedstawiono w tabelarycznym zestawieniu – Załączniku 1 dołączonym do zapytania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego meble spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne (np. szczegółowe opisy, katalogi, zdjęcia - bezzwrotne) wykazujące ich parametry. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie meble i inne wyposażenie są równoważne w stosunku do przedstawionych w zestawieniu. Wykaz pozycji równoważnych Wykonawca przedkłada z wykorzystaniemZałącznika Nr 3.
- Dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
- Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
- Wykonawca zostanie pisemnie bądź mailowo poinformowany o wyborze jego oferty.
- Konkurs ofert może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- Wymagany maksymalny termin dostarczenia zamówienia: 20 dni, licząc od dnia poinformowania dostawcy o wyborze jego oferty.
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę według wzoru Formularza cenowego – Załącznik nr 1. Wraz z Formularzem cenowym należy przesłać Załącznik nr 2.
- Oferta musi być napisana w języku polskim.
- Cena oferty musi być określona w PLN, podana w Formularzu cenowym jako cena brutto (cyfrowo i słownie). W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła i inne zobowiązania wynikające ze stosownych ustaw, koszty transportu do miejsca dostawy oraz koszty wniesienia mebli i montażu.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę
- Oferty należy przesłać za pomocą korespondencji elektronicznej (mailem) lub przesłać pocztą/posłańcem lub dostarczyć osobiście do siedziby zamawiającego.
- Jeżeli Wykonawca składa ofertę, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
5. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 07 lutego 2020 r. do godz. 13:30.
2. Dla ofert przesyłanych pocztą/posłańcem liczy się data i godzina dostarczenia do siedziby zamawiającego.
3.W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę.
4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 07 lutego 2020 r. o godz. 14:00
Miejsce otwarcia ofert:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Pyskowicach
ul. Szkolna 2
44-120 Pyskowice
(sekretariat szkoły)
5. Osoba do kontaktów ze strony Zamawiającego – Jacek Klimala, telefon/fax: 32 233 32 48 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
6. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny, co oznacza, ze zostanie wybrana oferta z najniższą ceną.
7. WYKLUCZENIA
Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Weryfikacja na podstawie informacji zawartych w Załączniku Nr 2 - oświadczenie o braku powiązań.
8. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA
- ZAŁĄCZNIK NR 1 - formularz cenowy
- ZAŁĄCZNIK NR 2 – oświadczenie o braku powiązań kapitałowych
- ZAŁĄCZNIK NR 3 - oferta równoważna
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 w Pyskowicach
Jacek Klimala
Dokumenty:
PYSKOLANDIA TIK
Oznaczenie sprawy:SP5/03/2020
ZAPYTANIE O CENĘ
Nazwa nadana zapytaniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń TIK do edukacji przedszkolnej w ramach projektu: „Pyskolandia - wzrost dostępności do edukacji przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców Pyskowic”
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Pyskowicach
ul. Szkolna 2
44-120 Pyskowice
telefon/fax: 32 233 32 48
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa Zamawiającego: www.sp5pyskowice.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 8.00 – 15.00
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest zakup dwóch zestawów składający się z: tablicy multimedialnej, projektora, laptopa oraz kabli. Zamówienie
- Zamówienie nie zostało podzielone na części i stanowi jedną całość.
- Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy stanowi załącznik - Formularz cenowy – Załącznik 1 do niniejszego zapytania o cenę. Jeżeli w szczegółowym wykazie wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów lub podano nazwę własną produktu, Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry.
- Zamawiający informuje, że zamawiane urządzenia muszą być uniwersalne, co oznacza, że mogą być wykorzystywane przez wszystkie dzieci przedszkolne i pracowników, w tym w szczególności przez osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wymagania określone w zapytaniu oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane pomoce będą posiadały parametry nie gorsze (posiadające co najmniej takie same parametry techniczne, zespół funkcji użytkowych czy zakres tematyczny i merytoryczny) niż te, które przedstawiono w tabelarycznym zestawieniu – Załączniku 1 dołączonym do zapytania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne (np. szczegółowe opisy, katalogi, zdjęcia - bezzwrotne) wykazujące ich parametry. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w zestawieniu. Wykaz pozycji równoważnych Wykonawca przedkłada z wykorzystaniem Załącznika Nr 3.
- Dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
- Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres oferowany przez producenta nie krótszy jednak niż minimum 18 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i wykonać usługę jego montażu.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
- Wykonawca zostanie pisemnie bądź mailowo poinformowany o wyborze jego oferty.
- Konkurs ofert może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- Wymagany maksymalny termin dostarczenia zamówienia: 15 dni, licząc od dnia poinformowania dostawcy o wyborze jego oferty.
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę według wzoru Formularza cenowego – Załącznik nr 1. Wraz z Formularzem cenowym należy przesłać Załącznik nr 2.
- Oferta musi być napisana w języku polskim.
- Cena oferty musi być określona w PLN, podana w Formularzu cenowym jako cena brutto (cyfrowo i słownie). W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła i inne zobowiązania wynikające ze stosownych ustaw, koszty transportu do miejsca dostawy, czyli do siedziby Zamawiającego oraz montażu.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę
- Oferty należy przesłać za pomocą korespondencji elektronicznej (mailem) lub przesłać pocztą/posłańcem lub dostarczyć osobiście do siedziby zamawiającego.
- Jeżeli Wykonawca składa ofertę, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
5. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 07 lutego 2020 r. do godz. 11.00.
2. Dla ofert przesyłanych pocztą/posłańcem liczy się data i godzina dostarczenia do siedziby zamawiającego.
3.W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę.
4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 07 lutego 2020 r. o godz. 11:30
Miejsce otwarcia ofert:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Pyskowicach
ul. Szkolna 2
44-120 Pyskowice
(sekretariat szkoły)
5. Osoba do kontaktów ze strony Zamawiającego – Jacek Klimala, telefon/fax: 32 233 32 48 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
6. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny, co oznacza, ze zostanie wybrana oferta z najniższą ceną.
7. WYKLUCZENIA
Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Weryfikacja na podstawie informacji zawartych w Załączniku Nr 2 - oświadczenie o braku powiązań.
8. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA
- ZAŁĄCZNIK NR 1 - formularz cenowy
- ZAŁĄCZNIK NR 2 – oświadczenie o braku powiązań kapitałowych
- ZAŁĄCZNIK NR 3 - oferta równoważna
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 w Pyskowicach
Jacek Klimala
Dokumenty:
PYSKOLANDIA DOMOFON
Oznaczenie sprawy:SP5/07/2020
ZAPYTANIE O CENĘ
Nazwa nadana zapytaniu przez zamawiającego: Zakup i montaż domofonu w ramach projektu: „Pyskolandia - wzrost dostępności do edukacji przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców Pyskowic”
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Pyskowicach
ul. Szkolna 2
44-120 Pyskowice
telefon/fax: 32 233 32 48
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa Zamawiającego: www.sp5.drama.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 8.00 – 15.00
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest zakup domofonu i jego montaż. Zamówienie
- Zamówienie nie zostało podzielone na części i stanowi jedną całość.
- Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy stanowi załącznik - Formularz cenowy – Załącznik 1 do niniejszego zapytania o cenę.
- Zamawiający informuje, że zamawiane urządzenia muszą być uniwersalne, co oznacza, że mogą być wykorzystywane przez wszystkie dzieci przedszkolne i pracowników, w tym w szczególności przez osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wymagania określone w zapytaniu oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
- Dostarczony sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
- Wykonawca zostanie pisemnie bądź mailowo poinformowany o wyborze jego oferty.
- Konkurs ofert może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- Wymagany maksymalny termin dostarczenia zamówienia: 10 dni, licząc od dnia poinformowania dostawcy o wyborze jego oferty.
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę według wzoru Formularza cenowego – Załącznik nr 1. Wraz z Formularzem cenowym należy przesłać Załącznik nr 2.
- Oferta musi być napisana w języku polskim.
- Cena oferty musi być określona w PLN, podana w Formularzu cenowym jako cena brutto (cyfrowo i słownie). W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła i inne zobowiązania wynikające ze stosownych ustaw, koszty transportu do miejsca dostawy, czyli do siedziby Zamawiającego oraz montaż domofonu.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę
- Oferty należy przesłać za pomocą korespondencji elektronicznej (mailem) lub przesłać pocztą/posłańcem lub dostarczyć osobiście do siedziby zamawiającego.
5. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 13 lutego 2020 r. do godz. 13.00.
2. Dla ofert przesyłanych pocztą/posłańcem liczy się data i godzina dostarczenia do siedziby zamawiającego.
3.W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę.
4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 13 lutego 2020 r. o godz. 13:30
Miejsce otwarcia ofert:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Pyskowicach
ul. Szkolna 2
44-120 Pyskowice
(sekretariat szkoły)
5. Osoba do kontaktów ze strony Zamawiającego – Jacek Klimala, telefon/fax: 32 233 32 48 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
6. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny, co oznacza, ze zostanie wybrana oferta z najniższą ceną.
7. WYKLUCZENIA
Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Weryfikacja na podstawie informacji zawartych w Załączniku Nr 2 - oświadczenie o braku powiązań.
8. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA
- ZAŁĄCZNIK NR 1 - formularz cenowy
- ZAŁĄCZNIK NR 2 – oświadczenie o braku powiązań kapitałowych
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 w Pyskowicach
Jacek Klimala
Dokumenty:
PYSKOLANDIA NAGŁOŚNIENIE
Oznaczenie sprawy:SP5/06/2020
ZAPYTANIE O CENĘ
Nazwa nadana zapytaniu przez zamawiającego: Zakup radiomagnetofonów oraz zestawu nagłaśniającego w ramach projektu: „Pyskolandia - wzrost dostępności do edukacji przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców Pyskowic”
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Pyskowicach
ul. Szkolna 2
44-120 Pyskowice
telefon/fax: 32 233 32 48
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa Zamawiającego: www.sp5.drama.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 8.00 – 15.00
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest zakup radiomagnetofonów oraz zestawu nagłaśniającego. Zamówienie
- Zamówienie nie zostało podzielone na części i stanowi jedną całość.
- Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy stanowi załącznik - Formularz cenowy – Załącznik 1 do niniejszego zapytania o cenę.
- Zamawiający informuje, że zamawiane urządzenia muszą być uniwersalne, co oznacza, że mogą być wykorzystywane przez wszystkie dzieci przedszkolne i pracowników, w tym w szczególności przez osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wymagania określone w zapytaniu oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
- Dostarczony sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
- Wykonawca zostanie pisemnie bądź mailowo poinformowany o wyborze jego oferty.
- Konkurs ofert może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- Wymagany maksymalny termin dostarczenia zamówienia: 10 dni, licząc od dnia poinformowania dostawcy o wyborze jego oferty.
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę według wzoru Formularza cenowego – Załącznik nr 1. Wraz z Formularzem cenowym należy przesłać Załącznik nr 2.
- Oferta musi być napisana w języku polskim.
- Cena oferty musi być określona w PLN, podana w Formularzu cenowym jako cena brutto (cyfrowo i słownie). W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła i inne zobowiązania wynikające ze stosownych ustaw, koszty transportu do miejsca dostawy, czyli do siedziby Zamawiającego.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę
- Oferty należy przesłać za pomocą korespondencji elektronicznej (mailem) lub przesłać pocztą/posłańcem lub dostarczyć osobiście do siedziby zamawiającego.
5. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 12 lutego 2020 r. do godz. 13.00.
2. Dla ofert przesyłanych pocztą/posłańcem liczy się data i godzina dostarczenia do siedziby zamawiającego.
3.W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę.
4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12 lutego 2020 r. o godz. 13:30
Miejsce otwarcia ofert:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Pyskowicach
ul. Szkolna 2
44-120 Pyskowice
(sekretariat szkoły)
5. Osoba do kontaktów ze strony Zamawiającego – Jacek Klimala, telefon/fax: 32 233 32 48 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
6. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny, co oznacza, ze zostanie wybrana oferta z najniższą ceną.
7. WYKLUCZENIA
Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Weryfikacja na podstawie informacji zawartych w Załączniku Nr 2 - oświadczenie o braku powiązań.
8. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA
- ZAŁĄCZNIK NR 1 - formularz cenowy
- ZAŁĄCZNIK NR 2 – oświadczenie o braku powiązań kapitałowych
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 w Pyskowicach
Jacek Klimala
Dokumenty:
PYSKOLANDIA POŚCIEL
Oznaczenie sprawy:SP5/05/2020
ZAPYTANIE O CENĘ
Nazwa nadana zapytaniu przez zamawiającego: Zakup pościeli w ramach projektu: „Pyskolandia - wzrost dostępności do edukacji przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców Pyskowic”
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Pyskowicach
ul. Szkolna 2
44-120 Pyskowice
telefon/fax: 32 233 32 48
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa Zamawiającego: www.sp5.drama.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 8.00 – 15.00
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest zakup pościeli dla przedszkolaków. Zamówienie
- Zamówienie nie zostało podzielone na części i stanowi jedną całość.
- Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy stanowi załącznik - Formularz cenowy – Załącznik 1 do niniejszego zapytania o cenę.
- Zamawiający informuje, że zamawiana pościel musi być uniwersalna, co oznacza, że może być wykorzystywana przez wszystkie dzieci przedszkolne, w tym w szczególności przez osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wymagania określone w zapytaniu oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
- Dostarczona pościel musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
- Wykonawca zostanie pisemnie bądź mailowo poinformowany o wyborze jego oferty.
- Konkurs ofert może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- Wymagany maksymalny termin dostarczenia zamówienia: 7 dni, licząc od dnia poinformowania dostawcy o wyborze jego oferty.
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę według wzoru Formularza cenowego – Załącznik nr 1. Wraz z Formularzem cenowym należy przesłać Załącznik nr 2.
- Oferta musi być napisana w języku polskim.
- Cena oferty musi być określona w PLN, podana w Formularzu cenowym jako cena brutto (cyfrowo i słownie). W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła i inne zobowiązania wynikające ze stosownych ustaw, koszty transportu do miejsca dostawy, czyli do siedziby Zamawiającego.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę
- Oferty należy przesłać za pomocą korespondencji elektronicznej (mailem) lub przesłać pocztą/posłańcem lub dostarczyć osobiście do siedziby zamawiającego.
5. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 12 lutego 2020 r. do godz. 11.30.
2. Dla ofert przesyłanych pocztą/posłańcem liczy się data i godzina dostarczenia do siedziby zamawiającego.
3.W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę.
4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12 lutego 2020 r. o godz. 12:00
Miejsce otwarcia ofert:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Pyskowicach
ul. Szkolna 2
44-120 Pyskowice
(sekretariat szkoły)
5. Osoba do kontaktów ze strony Zamawiającego – Jacek Klimala, telefon/fax: 32 233 32 48 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
6. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny, co oznacza, ze zostanie wybrana oferta z najniższą ceną.
7. WYKLUCZENIA
Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Weryfikacja na podstawie informacji zawartych w Załączniku Nr 2 - oświadczenie o braku powiązań.
8. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA
- ZAŁĄCZNIK NR 1 - formularz cenowy
- ZAŁĄCZNIK NR 2 – oświadczenie o braku powiązań kapitałowych
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 w Pyskowicach
Jacek Klimala
Dokumenty:
PYSKOLANDIA TALERZE
Oznaczenie sprawy:SP5/04/2020
ZAPYTANIE O CENĘ
Nazwa nadana zapytaniu przez zamawiającego: Zakup talerzy i sztućców w ramach projektu: „Pyskolandia - wzrost dostępności do edukacji przedszkolnej dla najmłodszych mieszkańców Pyskowic”
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Pyskowicach
ul. Szkolna 2
44-120 Pyskowice
telefon/fax: 32 233 32 48
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa Zamawiającego: www.sp5.drama.pl
godz. pracy: od poniedziałku do piątku 8.00 – 15.00
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest zakup talerzy, kubków i sztućców. Zamówienie
- Zamówienie nie zostało podzielone na części i stanowi jedną całość.
- Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy stanowi załącznik - Formularz cenowy – Załącznik 1 do niniejszego zapytania o cenę.
- Zamawiający informuje, że zamawiane akcesoria muszą być uniwersalne, co oznacza, że mogą być wykorzystywane przez wszystkie dzieci przedszkolne i pracowników, w tym w szczególności przez osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wymagania określone w zapytaniu oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
- Dostarczone akcesoria muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
- Wykonawca zostanie pisemnie bądź mailowo poinformowany o wyborze jego oferty.
- Konkurs ofert może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- Wymagany maksymalny termin dostarczenia zamówienia: 7 dni, licząc od dnia poinformowania dostawcy o wyborze jego oferty.
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę według wzoru Formularza cenowego – Załącznik nr 1. Wraz z Formularzem cenowym należy przesłać Załącznik nr 2.
- Oferta musi być napisana w języku polskim.
- Cena oferty musi być określona w PLN, podana w Formularzu cenowym jako cena brutto (cyfrowo i słownie). W zaoferowanej cenie realizacji zamówienia muszą być zawarte wszelkie opłaty, podatki, cła i inne zobowiązania wynikające ze stosownych ustaw, koszty transportu do miejsca dostawy, czyli do siedziby Zamawiającego.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę
- Oferty należy przesłać za pomocą korespondencji elektronicznej (mailem) lub przesłać pocztą/posłańcem lub dostarczyć osobiście do siedziby zamawiającego.
5. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 12 lutego 2020 r. do godz. 11.00.
2. Dla ofert przesyłanych pocztą/posłańcem liczy się data i godzina dostarczenia do siedziby zamawiającego.
3.W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę.
4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12 lutego 2020 r. o godz. 11:30
Miejsce otwarcia ofert:
Szkoła Podstawowa nr 5 w Pyskowicach
ul. Szkolna 2
44-120 Pyskowice
(sekretariat szkoły)
5. Osoba do kontaktów ze strony Zamawiającego – Jacek Klimala, telefon/fax: 32 233 32 48 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
6. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny, co oznacza, ze zostanie wybrana oferta z najniższą ceną.
7. WYKLUCZENIA
Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Weryfikacja na podstawie informacji zawartych w Załączniku Nr 2 - oświadczenie o braku powiązań.
8. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA
- ZAŁĄCZNIK NR 1 - formularz cenowy
- ZAŁĄCZNIK NR 2 – oświadczenie o braku powiązań kapitałowych
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 w Pyskowicach
Jacek Klimala
Dokumenty: